FAQ – najczęściej zadawane pytania.

Jak pozbyć sie natretnych użytkowników, lub niechcianego spamu? nic trudnego.
– Klikamy Prawym myszki na usera -> Mute Client
– Klikamy Prawym myszki na usera -> Add as Blocked
Jęśli te opcje nie pomagają w ostateczności należy zgłośić sie do jednego z administratorów i podać nick niechcianej osoby lub osoby która łamie Regulamin. Zostanie ona odpowiednio ukarana.
Jak zmienić swój Nick na naszym serwerze głosowym?

Wejdź w zakładkę: Connections -> Connect i w Nickname wpisz nazwę.
Nick możesz również zmienić dwukrotnie na niego klikając w trakcie gdy już jesteś połączony z naszym serwerem.

Jak założyć swój kanał na stałe?

Aby założyć kanał gracz musi spełniać wymagania regulaminu.
Reszta informacji na zakładce „Proszę o założenie kanału” i u Administracji TS.

Jak wylaczyc standardowe dźwięki klienta teamspeak?

Settings -> Options -> Notifications -> Sound Pack Sounds deactived

Jak zachować swoje ID przed formatowaniem dysku.

Wchodzimy w SETTINGS -> IDENTITIES  wybieramy swoje ID i klikamy EXPORT wpisujemy nazwę i akceptujemy. Plik zgrywamy na inny nośnik danych. Po reinstalacji systemu i zainstalowaniu TeamSpeak3 wchodzimy w SETTINGS -> IDENTITIES -> IMPORT podajemy ścieżkę dostępu do zgranego pliku i wciskamy OK. Twoje dane są już zaimportowane do programu i wszystkie ustawienia profilu są takie jak były.

Gdzie można zapisać adres naszego serwera TS3?
Klikamy: Bookmarks -> Add Bookmark (Dane serwera powinny same się zapisać) Potem klikamy tylko apply i OK
Ile kosztuje Kanał?
Kanały są darmowe i zupełnie nic nie kosztują.
Czy mogę mieć więcej niż jednego Channel Admina i vice Channel Admina na swoim kanale prywatnym?
Na kanale prywatnym można mieć tylko jednego Channel Admina, natomiast vice Channel Adminów może być kilku.
Czy w temacie kanału głównego mogę wpisać datę o parę dni późniejszą niż obecna?
W temacie (topic) kanału głównego wpisujemy jedynie aktualną datę.
Jak zmienić język klienta na polski?
Aby tego dokonać należy ściągnąć polonizację. Można ją znaleźć np. pod tym linkiem. Po jej ściągnięciu i rozpakowaniu, plik o nazwie „lagos_pl.qm” musi zostać umieszczony w głównym folderze klienta TeamSpeak 3, w podfolderze o nazwie „translations”. Teraz wchodząc w górnym menu klienta w zakładkę Settings -> Options -> Applications, możemy wybrać język polski. Zastosowanie zmian nastąpi po ponownym uruchomieniu klienta.